Ragnar og Johanna synger julen inn

Dato: 19. desember 2020
Tid: 00:00 - 00:00
Sted: Digital scene -- Streamet live-konsert
Aktuelt | Konsert

DET BLIR KONSERT I ÅR OGSÅ, men vi har måtte se oss nødt til å avlyse den tradisjonelle førjulskonserten med Ragnar Strandbakke. «Sild-i-tønne-på-Gamleskolen» ville være en umulig løsning i de tidene vi er inne i nå.
En fullstendig avlysning var aldri noe alternativ, så vi har derfor fått god hjelp til å lage en live streamet konsert fra Kulturbruket Gamleskolen denne kvelden. Vi håper dette kan bli en fin reserveløsning for i år, og satser på at vi kommer sterkere tilbake i jubileumsåret 2021.

Ragnar vil som før fremføre sanger fra sitt uendelig store repertoar samtidig som han i år vil få hjelp av Johanna Demker til å skape litt god førjulsstemning hjemme i stua, på hytta eller hvor en dere kan logge dere på å se konserten i fra.
Eminente Mats Remi Johnsrud vil stå for pauseinnslag med noe godt i glasset og høytlesning av Jule-evangeliet for voksne

Vi har laget to billettkategorier i år; enkeltbillett og familie/vennebillett til de av dere som benytter muligheten til å samle en liten Kohort foran skjermen.li