Gamleskolen´s Sommerfest; Adam Douglas / Oslo Ess

Dato: 26. juni 2021
Tid: 00:00 - 00:00
Sted: Gamleskolen Harestua

Gamleskolens sommerfest er en tradisjon, i år med ny vri!

Det blir faste, tilviste plasser og bordservering.

I fire billettkategorier:

«Helt bord, hele kvelden» med 8 plasser kan forhåndskjøpes før billettsalget åpner.

Pris: 600,- per billett. Skriv til post@kulturhadeland.no for forhåndskjøp.

Enkeltbilletter (1-8 stk.) til begge konsertene.

Pris: 800,- per billett.

Enkeltbilletter til Adam Douglas.

Pris: 450,- per billett.

Enkeltbilletter til Oslo Ess.

Pris: 450,- per billett.

Vi forutsetter at du er i kohort med dem du kjøper billett sammen med, derfor må 1 person kjøpe billett på vegne av hele gruppa, hvis ikke vil det bli blokkert seter mellom dere.

Klikk her for å komme til billettsiden

Les nøye og planlegg billettkjøpet! Maks 200 plasser.
NB! Informasjonen kan endre seg helt fram til billettkjøpet åpner.

Servering!

Burger fra Hadelandsmat & drikke til en god pris kan forhåndsbestilles i nettbutikken sammen med billetten!

Maten blir servert ved bordet. Påfyll, snacks og mineralvann kan bestilles med QR-kode på bordet.

Vi kan ikke garantere matservering som ikke er forhåndsbestilt.

Ler mer om konsertene her:

Adam Douglas
Oslo Ess

Koronasituasjonen medfører viktig informasjon:

1. Faste, tilviste plasser og bordservering. Arrangøren tar forbehold om at selvvalgt plass kan bli endret på. Da vil du i så fall få ny billett. Du beholder samme plassen så lenge du har gyldig billett.

2. Du må logge inn med brukerkonto for å kjøpe billett. Hvis du laster ned mobil-appen «eBillett» så får du enkel tilgang til billetten din på mobilen.

3. Smittevernreglene for arrangementet sendes alle gjester på e-post. Legg gjerne inn mobilnummer i brukerprofilen din i eBillett.