Hørestua: Malcolm Holcombe

Tid: 00:00 - 00:00
Sted: Gamleskolen
Arrangør: Kulturbruket Harestua

Fra de dype, mystiske skogene i North Carolina kommer låtskriveren og artisten Malcolm Holcombe som kom med sitt 13 soloalbum «Come Hell or High Water» i høst. Han maler levende bilder med sine sanger som er et ekko av levd liv, Appalacian-regionens hemmelighetsfulle historie og naturens hvisking og utemmede brøl.

Han er en kompromissløs artist, full av kjærlighet som med sin ærlige, såre og rå fremtreden ikke lar noen i publikum gå hjem uberørt. En høyt respektert artist av de mest profilerte låtskriverne i Nashville, som Darrell Scott, Steve Earle og Emmylou Harris og på sin nye singel «Sell me a gun» har han med seg Iris Dement som gjest.

Sist Malcolm Holcombe besøkte Gamleskolen for noen år siden er fremdeles en snakkis, og nå blir det altså muligheten til å få med seg denne særegne og unike artisten nok en gang.

Dørene åpnes kl.19.30.
CC: 250,-